Skip to main content

The Flower Shop Jill Wijshagerstraat 3 3960 Bree, België BTW: BE 0765.699.885 E-mail: info@theflowershopjill.be

Verzendbeleid

  1. Verzendkosten
    • Standaard verzending binnen België is gratis voor bestellingen boven €50. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen wij €5 verzendkosten.
  2. Levertijd
    • Bestellingen worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen verwerkt en verzonden. De verwachte levertijd binnen België is 2-4 werkdagen.
    • Tijdens drukke periodes of feestdagen kan de levertijd langer zijn. Wij streven ernaar om u tijdig op de hoogte te stellen van eventuele vertragingen.
  3. Verzendmethoden
    • Wij verzenden onze producten met betrouwbare koeriersdiensten zoals Bpost, PostNL of DPD.
    • Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer waarmee u uw pakket kunt volgen.
  4. Internationale verzending
    • Momenteel bieden wij geen internationale verzending aan. Wij verzenden enkel binnen België.
    Retourbeleid
  5. Retourtermijn
    • U heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren zonder opgave van reden.
  6. Voorwaarden voor retour
    • De producten dienen ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking te zijn.
    • Voeg de originele pakbon of factuur bij uw retourzending.
  7. Retourproces
    • Neem binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op via info@theflowershopjill.be om uw retour aan te melden. Vermeld hierbij uw bestelnummer en de reden van retour.
    • Stuur de producten, na goedkeuring van uw retouraanvraag, naar: The Flower Shop Jill Wijshagerstraat 3 3960 Bree België
  8. Verzendkosten voor retour
    • De kosten voor het retourneren van de producten zijn voor rekening van de klant, tenzij het een fout van onze kant betreft (bijvoorbeeld een verkeerd of defect product).
  9. Terugbetalingen
    • Na ontvangst en inspectie van de geretourneerde producten, zullen wij u binnen 14 dagen terugbetalen via dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt bij de oorspronkelijke bestelling.
    • Eventuele verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling worden niet terugbetaald, tenzij het een fout van onze kant betreft.
  10. Uitzonderingen
    • Bederfelijke goederen zoals bloemen en planten zijn uitgesloten van retour, tenzij deze bij ontvangst beschadigd of defect blijken te zijn.
    Contactinformatie Voor vragen over ons verzend- en retourbeleid, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@theflowershopjill.be.

Wij danken u voor uw vertrouwen in The Flower Shop Jill en hopen u snel weer van dienst te mogen zijn!